Sova hos mormor!!!:(

Jag skulle sova hos min mormor men mina tre andra kusiner skulle sova där och då blev det lite fullt 4 barn och bara en mormor...
Men iallafall jag får väll sova där någon annan gång... Vill att min kusin ska sova hos mig!!!:)
♥♥♥ ΟxOxOxOxOxO ♥♥♥  Puuusss Puusss !! Skriver imorgon igen!!!♥!M♣§ıU

      I
     ♥
     U

Elias!!<3

Elias (min lillebror) och jag sitter och diggar musik från spotify!!
Låten heter Hangover BY: Taio Cruz.....
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Justin Bieber

Som ni ser gillar jag Justin Bieber.. Jag är en äkta Belieber
Som du ser är jag ett fan av Justin BIeber!!! Jag är en ÄKTA belieber...:)

Hemma

Nu så ligger jag i min säng och messar med några kompisar,kollar på ett pogram som heter (Min barnvakt är en vampyr) och spelar Gsm....


Asså jag vill faktisk gå och träna för jag vill bli starkare!!!!!


Kommer värkligen att sakna dig!!!
PUUUUSSSSSSSSSS PUUUUSSSSSSSSSS!!!!!! :)


Herrrrrrrååå min fina blogg



Hemma hos Millan!!!

Vi har spelat Wii och nu så sitter jag och upptaderar min blogg medans Emilia smsar med killar i min klass.!!

Emilia :D

Hej nu är jag med Emilia från gymnastiken. Vi har varit på Ingelsta och shoppat. Jag köpte lite saker sen åt vi mat på Mcdonalds. Nu håller Emilia på och försöker att fixa lite saker till mig på bloggen . Men hejdå


RSS 2.0