Sovit Ganska länge!!☺☺

Igår var det tävling Jag kom etta Marielle kom trea och Emilia också trea. Jag har inte  haft så mycket med tid att skriva på min blogg. Men nu har jag hela dagen på mig så det ska bli kul och göra någonting som är kul....
Jag vill åka till busfabriken med någon kompis och typ käka leka busa och slappa... Ska typ göra masser med volter på trampolinerna....Vet faktiskt inte om jag får ska fråga det snart!!! Herrrrå skriver lite senare (hoppas jag)




Ha en fortsatt trevlig helg nu!!☺☺♥♥♥♥


Ellen☺♥

Ligger i min säng med Ellen (klasskompis) och lussnar på musik!!!!!!

Ellen:

Fars dag!!♥♥♥

Sitter hemma hos min mormor och  äter tacos ska snart gå hem!!!_(Hoppas jag)...♥♥
Jag vill så himla gärna titta på mina grejer från jultidningarna men det är några julklappar!!!☺☺

Så nu ska jag nu spela lite spel!! Herrå♥☺


Gooooood Naaaaaaaaaaaatt

Jaha då blire att cykla till skolan hädanefter eller iallafall tills snön kommer
!!!♥♥♥♥<3<3<3


Vaknat!!!!♥♥♥

Heej just nu sitter jag och lyssnar på musik..♥♥ Senare på dagen är det träning med mina helt underbara gympakompisar ( Amanda,Emilia,Julia,Maja,Marielle,Molly  &   JAG!!♥♥

Här är bild på mina naglar:
 


Marcus och Emelie!!!:)

Sitter i min säng med Marcus (12 år) & Emelie (9 år) !!!!♥♥♥☺☺

Här kommer bilder på de:

Marcus:


Emelie:


Jaaa  jag skriver lite senare sen...!!!...☺☺☺
Puuussssss Puuuusssss

Gina Tricot:)

Jag,mamma och Elias(lillebror) ska till maxi. Och vi ska köpa det här:

Amerikansk tröja:


Amerikanska shorts:


Är asss glad för att vi ska köpa dem......:):):):):):):)♥♥♥♥☺☺☺☺☺


Sooooov dagsssss!!:(

aha då blir det att sova för pappa vill inte att jag ska vara uppe sent!!:( <<333 Vet inte varför men Herrå!!♥♥♥♥


Vallen och jag

Just nu ska min kusin valentina sova hos mig vi ska kolla på tv och spela Wii...
På morgonen i morgon så ska jag hem till Valentina och hennes syskon och hennes mamma...♥♥♥



Eva!!

Sitter hemma hos min moster (Eva) och kollar på skräckfilm med jag kollar inte det är mina kusiner som kollar, jag tycker att det är läskigt. Filmen heter (Wrong Turn).
Den är assssssssss läskig!! Men iallafall jag äter chips och dipp.... Kanske bloggar lite senare sen men herrå..
Puuus puuuusss

Jag har typ en kompis träff!!♥♥

Heeeej heej jag stter i mitt rum med några kompisar här kommer bilder:

Michelle:

Sebastian:

Valentina:

Emilio:

Natalie:

Zoran:

Dimitra:

Afrodita:



Skriver senare!!♥♥
Puussss Puuusss!!♥♥♥♥

Top Model!!!♥

Nu har jag vart på Leksaks huset och ToysRus {Fel stavat} och köpt top model lägger upp bild senare!! Pussspusss♥♥♥

Top Model!!!♥

Nu har jag vart på Leksaks huset och ToysRus {Fel stavat} och köpt top model lägger upp bild senare!! Pussspusss♥♥♥

Top Model!!!♥

Nu har jag vart på Leksaks huset och ToysRus {Fel stavat} och köpt top model lägger upp bild senare!! Pussspusss♥♥♥

Min kusin!!!!

Heej nu ska min kusin (Valentina) komma till mig!!Yeahhh:)
Vi ska väll spela lite Wii,Gosupermodel och jag ska visa henne mina samlarkort med koder som hon får skriva av(om hon vill)...:D

Lite senare på middagen ska jag,mamma och lillebror åka till netto och köpa jul pyssel och annat pyssel!!!! :P
Det blir en rolig dag för mig:/!!! 8)


Min kusin Valentina!!!:)

RSS 2.0